Monday, December 20, 2010

Tempahan Coklat : Liana dan Su

I'm back!! :D

Wahhh dah bersawang sungguh blog saya nie...Bukan takde keinginan nak update tapi masa tidak mengizinkan, macam2 yang kena settlekan sepanjang pertapaan saya nie ;-) Walaubagaimanapun, apa yang jadi semuanya saya simpan kemas2 dalam kamera saya nie, mudah2an bila ada masa dapatla saya update blog saya ne kui3...

Ok, tempahan 9 pcs coklat praline ini saya terima dari Ili dan Su...Ili ne dari JB minta saya buatkan khas utk buah hatinya yang berada di PJ..selain daripada 9pcs coklat praline, Ili juga request 6 pcs coklat orea dan 2 pcs LOVE lolichoc (lupa lak nak snap gambar loli ne). Manakala Su dari Klang pula pada asalnya minta saya buatkan 9pcs coklat praline utk geng2 beliau.. Mudah2an semuanya berpuas hati (saya lupa lak pulak bila tarikh penghantrannya) dan terima kasih banyak2 dari Chocolattehouse...
Dari Ili khas buat Mas...Ili request design yang sama seperti tempahan sebelum ini...

Tempahan dari Su..Su request utk letakkan nama kawan2nya atas choc..

0 comments:

Post a Comment